Nocleg dla Turysty

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nad morze na ryby
2011-02-04, 14:02
Nad morze na ryby
Jestem początkującym wędkarzem i jadąc na wakacje chciałbym spróbować złowić jakąś sztukę z morza. Znacie jakieś ciekawe miejsca i przede wszystkim spokojne ?
Czy jak mam kartę wędkarską to muszę jeszcze coś dokupywać, jakieś pozwolenie na łowienie ?

Kurs Inventor Szczecin
pranie dywanów Szczecin
Cytat
2011-02-10, 13:42
RE: Nad morze na ryby
Proponuję ci, żebyś popłynął na rejs wędkarski. W większości portów są takie organizowane. Fakt, że trzeba za to zapłacić około 100 zł ale ma to swoje plusy:
- łowisz gdzieś na morzu, gdzie jest spokojnie a kąpiący się turyści nie przeszkadzają i nie płoszą ryb
- organizatorzy wiedzą, gdzie są dobre łowiska i masz większe prawdopodobieństwo, że złapiesz jakąś rybkę na obiad
- nie musisz brać ze sobą sprzętu wędkarskiego na wakacje.

Sam byłem na czymś takim i jestem zadowolony.

Wypromuj się w sieci poprzez:
Katalog stron Katallo
Cytat
2011-09-16, 14:08
moim zdaniem powinieneś zacząć od mniej ekstremalnych form wędkowania. zacznij od jeziora, rzeki czy czegoś, gdzie można wędkować jeśli jest się początkującym. o dziwo wędkarstwo wcale nie jest tak nudnym i bezpiecznym sportem, jak się wielu może zdawać!
Cytat
2011-12-16, 11:42
Na rejs wędkarski można popłynąć ,nawet jeśli dopiero zaczynasz wędkować .Możesz u nich wypożyczyć sprzęt , wszytko Ci wytłumaczą .Swietna przygoda !

--
Mieszkania na sprzedaż Kraków
Cytat
2012-01-04, 18:08
Sprzęt mają i to nawet dobry. Szkoda brać ze sobą wędkę na wakacje bo tylko miejsce zajmuje, no chyba że ktoś jedzie cały urlop wędkować Smile

Wypromuj się w sieci poprzez:
Katalog stron Katallo
Cytat
2012-08-13, 14:50
Mój mąż korzystał z połowów dorsza organizowanych we Władysławowie, mówi, że to wspaniała wyprawa.
Cytat
2012-08-20, 12:06
dokładnie , a na dodatek płyniesz statkiem po morzu i to wszystko w cenie rejsu